4 Eylül 2007 Salı

uykusuz her gece

süslü ve teyze şirin olarak, biraz geç kaldım yorum yazmaya..herkese merhaba..keyifler nasıl? bazı şirinler kabaktan sonra iyi şirinlediler sanırım, ses seda yok..tek ayak üstünde bekleticem onları :) aşkı sınamak, karşınızdakini tanımak için bi fırsat kabak derim ben. lakin ben sevgili adayımı yitirdim :( teyze şirin evde kaldı haberiniz olsun.


gökyüzünde yalnız gezen çok yıldız gördüm Kabak'da Yıldız Köşkü'nde ve yer yüzünde benim kadar yalnız olanlar içimi ısıttı.. sağolsunlar...


kilo verdim, bi ara Türkçeyi unutup, Oni, yahahyahaaa derken Cihanca konuşur buldum kendimi..


Herşey çok dozunda ve keyifliydi, fazlasına ne gerek var??


Tek sorun dalgalı deniz...hiç mi uslanmaz velet habire dalgalı, pusuya yattım yine olmadı..vazgeçtim denizde yüzmekten, havuzda su balesi yaptık..


gelecek sene için listemizde önceliğimiz suda çıkmayan makyaj malzemesi, boy aynası

Hiç yorum yok: