30 Eylül 2007 Pazar

Serdarcııımmmm hoşgeldiiiiinnn

Evvet Sayın okuyucular; Logistic aramıza dönmeye meyletti, hala sahlarda görünmese de sarı ışıkta olduğuna dair bir haber iletti.
Ona şunu söylemek isterim ki; kalp kırıklıkları da hayatın zorlukları da bizim için ama Şirinler de en azından manevi destek için! Hem ne olursa olsun seviyoruz seni Logistik...
Ve ve ve Teysecim, logo için elimden gelen yardımı ardıma koymam, hatta eminim tüm okuyucularımız fikirilerini bizimle paylaşırlar...
Eh bu kadar selam sabahtan sonra gelelim benim iç hatlarıma, ne dersiniz?
Dedim ya tüm gel gitler bizim için, içimdeki gelgitler bir hayli yoğun şu anda, iş için olsun, aşk için olsun, gündelik hayatım için olsun... Düzen arayışının düzensizlikleri var dalga dalga... bu dalgalar kıyılarımdaki kayalara öyle izler bırakıyorlar ki şaşarsınız görseniz... eminim hiç bir sakin limanda böyle kaya oluşumları görmemişsinizdir. Biliyorum o kayalardaki oyuklar bir gün bir mağra olacak sığınılacak, ben de her türlü hava muhalefetinden sakınacağım kendimi o mağrada. Ama gelin görün ki oluşum süreci sancılı oluyor ve ben de sancıyorum; hepimiz gibi ama kendime özgü...
Yazmak hep iyi geliyor nedense, burayı da seviyorum "Şirinler"le paylaştığım için... Hoşcakalın sayın okuyucular.
Her şeye rağmen muhabbetle...
Çok Şirin

Hiç yorum yok: