5 Eylül 2007 Çarşamba

diil mi, diil mi, diil mi :)

bir zamanlar dilime pelesenk olmuş bir replik...
şimdi çağların yazısını okuyunca ve depresifliğe meyilli ruh halime bakınca dilimden dökülü verdi...
hepinizi teker teker burada görmek ne güzel! haklısın Çelebi Şirin mekanlar ayrı olsa da "yollar bir bağ gibi seni bana bağlar candan" der şair. gönül bağını ne koparabilir ki...?
(.....) Şirin (çok?) :)


Ben de hepinizin iyi oduğunu hissediyorum Çelebi Şirin gibi. :) Tatil ne süper bir şey hala etkisindeyim. Ama sanmayın ki tatil süper, süper olan siz ve pozitif enerjiniz!!!:)
Gönüllerimiz bir, kalbimiz Kabak'da atıyor sanki... Akşam yemeği sohbeti gibi düşündüm blog sohbetimizi. Hatta akşam yemeğinden sonra Yıldız Köşkü sohbeti. :)
Hepiniz öyle şirinsiniz ki, hayat boyu şirinleyelim...
Şirin çörekleri yapalım hayatımız için ve her sabah ondan yiyelim. Şirin enerjimiz için :)
Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum. Sevgilerimi yolluyorum...
Ormancı Şirin :))

Hiç yorum yok: