10 Ekim 2007 Çarşamba

canım sıkılıyor....

ee sizinle paylaşmayacağım da kiminle paylaşacağım...
evet içim sıkılıyor... gereksiz insanlara gereğinden fazla hata payı verirseniz canınız sıkılabilir, öğrenmiş olduk bir kez daha. ama dedim ya gereksiz diye anlatıp da konuyu macunlamaya gerek yok.
ben de sabahtan beri dilime dolanan şarkıyı- yine!- tekrara sardım ve zuhal olcay dinliyorum. çok seviyorum bu hatunu. 22sinde burada! oyunu var. bir terslik olmazsa ben de oradayım!!! onu canlı olarak tiyatro sahnesinde izlemek eminim zevk olacaktır. tabi onun gibi olamayacağımı bilmek de bi o kadar dert :) ama her şey aynı anda olmaz değil mi ya o, ya bu...
"nasıl oldu anlamadım tanıştık birden bire
nedenini sorma boş yere
seni kucaklamak geldi içimden
kendimi tutamadım işte geldim yanına...
inamazdım sevgiye, gülerdim ben herkese
derdim insan kısmetini kendi bulur isterse
oysa sözler ne kadar boş insan sevince
kalbim sanki deli gibi seni görünce
mantık irade kuvvat sevince pek işlemiyor
canım senle olmak istiyor"
eh bahsedip de yazmamak anlatımı yarım bırakır değil mi sayın okuyucular? inşallah ben de bir gün bu şarkıyı kabak şirinlerine birebir söylerim abdurrahman çelebi olarak (!)
görüşmek üzere!
Çok Şirin

Hiç yorum yok: